- Przejdź do menu głównego ALT + 0
- Przejdź do treści ALT + 1
- Przejdź do wyszukiwarki ALT + W
- Mapa strony ALT + 2
Co powinno się znaleźć w katalogu firmowym?
Posiadanie katalogu firmowego jest czymś niezbędnym dla dużych i średnich firm. Dzięki niemu przedsiębiorstwo od razu staje się bardziej prestiżowe, a zainteresowanie klientów jego produktami i usługami automatycznie się zwiększa. Dobrym pomysłem jest wydrukowanie katalogu firmowego na papierze kredowym, ponieważ wtedy barwy zdjęć wydają się bardziej intensywne i lepiej się prezentują.
Dlaczego warto zainwestować w drukowanie katalogów firmowych? Jakie płyną z tego korzyści?
Zalety z posiadania katalogu firmowego
Katalogi firmowe mają przede wszystkim funkcję sprzedażową. Są narzędziem pracy handlowców, którzy po spotkaniu biznesowym mogą zostawić dla klienta szczegółową ofertę firmy. Mimo że bardzo wiele informacji można znaleźć w Internecie, to nadal możliwość obejrzenia produktów na papierze, cieszy klientów i jest bardzo praktyczne. Mogą na przykład pokazać katalog swoim bliskim i wspólnie zastanowić się, czy skorzystać z usług Twojej firmy.
W dodatku, gdy klient otrzyma od Ciebie katalog firmowy, to może w nim zaznaczyć długopisem produkty lub usługi, które go interesują. Katalogi firmowe będą Ci niezbędne również wtedy, gdy wybierasz się na targi branżowe. Dzięki nim będziesz mógł bardzo szybko znaleźć w ofercie dany produkt i pokazać go klientowi. Sprzedawcy, którzy na co dzień pracują z katalogami firmowymi, lepiej się w nich orientują, niż na stronie internetowej przedsiębiorstwa. W dodatku katalogi firmowe na targach branżowych są pewnego rodzaju zabezpieczeniem. Zawsze może być tak, że będzie awaria Internetu i wtedy Ci sprzedawcy, którzy nie zabrali ze sobą katalogów firmowych mają znacznie utrudnioną pracę.
Co musi być w katalogu firmowym?
Pierwszym bardzo istotnym elementem są fotografie produktowe. Muszą być jak najwyższej jakości. Najlepiej, żeby zostały wykonane przez profesjonalnego fotografa, który zajmuje się tym na co dzień. Dobrze je pokazać produkt w jego naturalnym otoczeniu. To znaczy, że na przykład buty sportowe w najlepszym przypadku powinny być zaprezentowane na modelach, którzy biegają lub ćwiczą. W katalogu firmowym należy również umieścić opisy produktów.
Bardzo ważne jest to, żeby były zwięzłe, konkretne i pokazywały jak najwięcej zalet danego przedmiotu lub usługi. Jeżeli do wyprodukowania jakiego produktu używasz technologii, to jej opis również musi znaleźć się w katalogu firmowym. Katalogi z naszej Drukarni Wydruk są uszlachetnione folią matową i lakierem UV oraz drukowane na papierze kredowym. Dzięki temu są stylowe i eleganckie.