do góry
Strona główna\Portfolio\03. Aktualności\Kartki świąteczne dla firm- jakie są modne?

Kartki świąteczne dla firm- jakie są modne?

Aktualności 2022-01-06

Drukarnia Wydruk oferuje kartki świąteczne dla firm i dla instytucji. Zachęcamy Cię do przeczytania tego tekstu, jeżeli masz wątpliwości, jak powinno wyglądać tego rodzaju zamówienie i co musisz wziąć pod uwagę. Kartki świąteczne tak samo, jak wszystko inne mają swoje trendy. Postaramy się je krótko przedstawić w tym artykule i w ten sposób zebrać wszystko w spójną całość.

Najczęstsze pytania dotyczące kartek świątecznych

Dlaczego warto wybrać tradycyjne papierowe kartki świąteczne dla firm? Czy kartki świąteczne możesz wliczyć w koszty firmowe? Kiedy jest najlepszy czas na wysyłanie kartek świątecznych? Jakie są aktualne trendy, jeżeli chodzi o kartki świąteczne? Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie te pytania, albo chociaż na część z nich.

Dlaczego warto kupić bożonarodzeniowe kartki dla firm?

Dla każdego przedsiębiorstwa priorytetem jest to, żeby utrzymać dobre stosunki ze swoimi klientami. Równie istotne jest wzbudzanie w nich pozytywnych emocji w relacjach biznesowych. Czasami jest również tak, że te oficjalne relacje przenoszą się na przyjacielski grunt. Święta zawsze nierozerwalnie kojarzą się z magicznym, rodzinnym czasem. Wtedy wszyscy chcemy być chociaż trochę lepsi.

Na takim wizerunku świąt Bożego Narodzenia bazuje mnóstwo firm. Jeżeli marzysz o tym, aby Twoi klienci również mogli poczuć prawdziwą magię świąt, to koniecznie zainwestuj w dobrej jakości kartki świąteczne. Polecamy oczywiście te oferowane przez Drukarnię Wydruk. Fakt, że większość firm wysyła kartki świąteczne w formie wirtualnej przez sieć, wcale nie działa na Twoją niekorzyść. Wręcz przeciwnie. Jeżeli zdecydujesz się na tradycyjną formę kartek świątecznych, to w ten sposób pokażesz swoim klientom, że są dla Ciebie ważny i że naprawdę Ci na nich zależy.

Dlaczego warto wybrać tradycyjne kartki?

Kartki bożonarodzeniowe wysyłane pocztą tradycyjną niosą ze sobą o wiele większy ładunek pozytywnych emocji. Pewnie sam o wiele bardziej się cieszysz, gdy dostaniesz zwykłą kartkę, niż wtedy, gdy otrzymasz życzenia świąteczne drogą elektroniczną. Gdy to zrozumiesz, to łatwiej Ci będzie postawić się na miejscu Twoich klientów.
Kolejnym plusem wysyłania tego rodzaju kartek jest fakt, że jeżeli będą uznane za materiały reklamowe, to możesz je sobie doliczyć do kosztów firmowych. Kartki najlepiej wyślij na dwa tygodnie przed świętami Bożego Narodzenia. Najmodniejsze kartki w ostatnich latach to te z motywami religijnymi, z Mikołajami albo z choinką i reniferem.